Siirry sisältöön

Visma L7 -tukipalvelut –
apunasi veloituksetta

Monipuoliset ohjelmistotuen kanavat ovat apunasi Visma L7:ään liittyvissä kysymyksissä ja ongelmatilanteissa.

Visma L7:n asiakkaana saat käyttöösi kattavat tukipalvelut

Sovellustuki auttaa sinua veloituksetta ohjelmiston käyttöön liittyvissä kysymyksissä. Kehitämme toimintaa jatkuvasti yhdessä asiakkaidemme kanssa ja mittaamme asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti NPS-kyselyillä.

Tarjoamme sovellustukea Visma Community -käyttäjäyhteisön ohella sähköpostitse ja puhelimitse.

Sovellustuen yhteystiedot ja aukioloajat

Ma–pe klo 9–15 (mpm/pvm.)
L7: p. 02 721 1715, support.l7@visma.com
LTR: p. 02 721 1716, support.ltr@visma.com

Lue ohjeet selkeän ja nopean tukipyynnön tekemiseen »

Tarkista sovellustuen poikkeusaukioloajat
Visma Communityn Uutiset-osiosta »

Visma Community -käyttäjäyhteisö

Selaa sisältöjä, jaa tietoa ja osallistu keskusteluun.

Suositusta käyttäjäyhteisöstä löydät asiakastuen, ajankohtaiset tiedotteet sekä käyttöoppaat. Käyttäjäyhteisö on avoin kaikille ja se on hyödynnettävissäsi ympäri vuorokauden. Rekisteröityneet käyttäjät voivat kysyä ja vastata muiden käyttäjien kysymyksiin sekä tilata aihealueiden koosteet suoraan sähköpostiin.

Siirry Visma Communityyn »

Puhelin- ja sähköpostituki

Kiireellisiin yhteydenottoihin ja vaikeasti selitettäviin asioihin.

Puhelintuki tarjoaa apua akuuttiin tarpeeseen, ilman erillistä ajanvarausta. Tarvittaessa asiantuntija on apunasi etätukiohjelman avulla. Voit hyödyntää myös kiiteltyä takaisinsoittopalveluamme, jolloin otamme sinuun yhteyttä heti, kun asiantuntija vapautuu.

Sähköpostitse saapuviin tukipyyntöihin pyrimme vastaamaan viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Asiakasportaali

Asiakasportaali uudistuu syksyn 2023 aikana, minkä vuoksi et voi tällä hetkellä lähettää sen kautta uusia tukipyyntöjä. Pystyt kuitenkin selaamaan yrityksesi aiempia tukipyyntöjä vastauksineen.

Kirjaudu asiakasportaaliin »

Tavoitteena tyytyväiset asiakkaat

Mittaamme Visma L7 -tukipalveluiden asiakastyytyväisyyttä NPS-kyselyllä, jonka keskiarvo on ollut vuonna 2021 +88!
Tavoitteenamme on sujuva ja nopea palvelu sekä tyytyväiset asiakkaat – puhelintuen keskimääräinen vastausaika vuonna 2021 oli 28 sekuntia.

L7-sovellustuen asiakaspalaute
"Mielestäni tuesta saa apua aina vallan mainiosti ja nopeasti. Joskus harvoin on niin kiperä tilanne, että asia vaatii selvitystä, mutta aina kaikki on selvinnyt. Olen kyllä itse ollut kovin tyytyväinen."
L7-sovellustuen asiakaspalaute
"Aina löytyy apua nopeasti, ihan huippuasiantuntija. Kiitos!"
L7-sovellustuen asiakaspalaute
"Taas löytyi heti ongelmaan ratkaisu ja tarvittaessa voi myöhemmin katsoa myös etäyhteydellä. Kiitos!"
L7-sovellustuen asiakaspalaute
"Nopea reagointi jälleen kerran. Ei aamukahvia ehtinyt juoda kun homma oli maalissa. Kiitos!"