Visma L7:n asiakkaana saat käyttöösi kattavat tukipalvelut
Sovellustuki auttaa sinua veloituksetta ohjelmiston käyttöön liittyvissä kysymyksissä. Kehitämme toimintaa jatkuvasti yhdessä asiakkaidemme kanssa ja mittaamme asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti NPS-kyselyillä.
Tarjoamme sovellustukea Visma Community -käyttäjäyhteisön ohella sähköpostitse ja puhelimitse.
Sovellustuen yhteystiedot ja aukioloajat
Ma–pe klo 9–15 (mpm/pvm.)
L7: p. 02 721 1715, support.l7@visma.com
LTR: p. 02 721 1716, support.ltr@visma.com
Lue ohjeet selkeän ja nopean tukipyynnön tekemiseen »
Tarkista sovellustuen poikkeusaukioloajat
Visma Communityn Uutiset-osiosta »
Visma Community -käyttäjäyhteisö
Selaa sisältöjä, jaa tietoa ja osallistu keskusteluun.
Suositusta käyttäjäyhteisöstä löydät asiakastuen, ajankohtaiset tiedotteet sekä käyttöoppaat. Käyttäjäyhteisö on avoin kaikille ja se on hyödynnettävissäsi ympäri vuorokauden. Rekisteröityneet käyttäjät voivat kysyä ja vastata muiden käyttäjien kysymyksiin sekä tilata aihealueiden koosteet suoraan sähköpostiin.
Puhelin- ja sähköpostituki
Kiireellisiin yhteydenottoihin ja vaikeasti selitettäviin asioihin.
Puhelintuki tarjoaa apua akuuttiin tarpeeseen, ilman erillistä ajanvarausta. Tarvittaessa asiantuntija on apunasi etätukiohjelman avulla. Voit hyödyntää myös kiiteltyä takaisinsoittopalveluamme, jolloin otamme sinuun yhteyttä heti, kun asiantuntija vapautuu.
Sähköpostitse saapuviin tukipyyntöihin pyrimme vastaamaan viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Asiakasportaali
Asiakasportaali uudistuu syksyn 2023 aikana, minkä vuoksi et voi tällä hetkellä lähettää sen kautta uusia tukipyyntöjä. Pystyt kuitenkin selaamaan yrityksesi aiempia tukipyyntöjä vastauksineen.
Tavoitteena tyytyväiset asiakkaat
Mittaamme Visma L7 -tukipalveluiden asiakastyytyväisyyttä NPS-kyselyllä, jonka keskiarvo on ollut vuonna 2021 +88!
Tavoitteenamme on sujuva ja nopea palvelu sekä tyytyväiset asiakkaat – puhelintuen keskimääräinen vastausaika vuonna 2021 oli 28 sekuntia.