Visma L7:n asiakkaana saat käyttöösi kattavat tukipalvelut
Sovellustuki auttaa sinua veloituksetta ohjelmiston käyttöön liittyvissä kysymyksissä. Kehitämme toimintaa jatkuvasti yhdessä asiakkaidemme kanssa ja mittaamme asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti NPS-kyselyillä.
Tarjoamme sovellustukea Eteinen-asukasportaalin ohella sähköpostitse ja puhelimitse.
Sovellustuen yhteystiedot ja aukioloajat
Ma–pe klo 9–15 (mpm/pvm.)
L7: p. 02 721 1715, support.l7@visma.com
LTR: p. 02 721 1716, support.ltr@visma.com
Tarkista sovellustuen poikkeusaukioloajat
L7 Eteisestä »

Puhelin- ja sähköpostituki
Kiireellisiin yhteydenottoihin ja vaikeasti selitettäviin asioihin.
Puhelintuki tarjoaa apua akuuttiin tarpeeseen, ilman erillistä ajanvarausta. Tarvittaessa asiantuntija on apunasi etätukiohjelman avulla. Voit hyödyntää myös kiiteltyä takaisinsoittopalveluamme, jolloin otamme sinuun yhteyttä heti, kun asiantuntija vapautuu.
Sähköpostitse saapuviin tukipyyntöihin pyrimme vastaamaan viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Eteinen-asiakasportaali
L7 Eteinen on asiakasportaali, josta löydät mm. järjestelmän uutiset, viimeisimmät päivitystiedot sekä tukipyyntöjen lomakkeen.
Tavoitteena tyytyväiset asiakkaat
Mittaamme Visma L7 -tukipalveluiden asiakastyytyväisyyttä NPS-kyselyllä, jonka keskiarvo on ollut vuonna 2021 +88!
Tavoitteenamme on sujuva ja nopea palvelu sekä tyytyväiset asiakkaat – puhelintuen keskimääräinen vastausaika vuonna 2021 oli 28 sekuntia.



