Siirry sisältöön

Visma L7 -tukipalvelut –
apunasi veloituksetta

Monipuoliset ohjelmistotuen kanavat ovat apunasi Visma L7:ään liittyvissä kysymyksissä ja ongelmatilanteissa.

Visma L7:n asiakkaana saat käyttöösi kattavat tukipalvelut

Sovellustuki auttaa sinua veloituksetta ohjelmiston käyttöön liittyvissä kysymyksissä. Kehitämme toimintaa jatkuvasti yhdessä asiakkaidemme kanssa ja mittaamme asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti NPS-kyselyillä.

Tarjoamme sovellustukea Eteinen-asukasportaalin ohella sähköpostitse ja puhelimitse.

Sovellustuen yhteystiedot ja aukioloajat

Ma–pe klo 9–15 (mpm/pvm.)
L7: p. 02 721 1715, support.l7@visma.com
LTR: p. 02 721 1716, support.ltr@visma.com

 

Tarkista sovellustuen poikkeusaukioloajat
L7 Eteisestä »

Puhelin- ja sähköpostituki

Kiireellisiin yhteydenottoihin ja vaikeasti selitettäviin asioihin.

Puhelintuki tarjoaa apua akuuttiin tarpeeseen, ilman erillistä ajanvarausta. Tarvittaessa asiantuntija on apunasi etätukiohjelman avulla. Voit hyödyntää myös kiiteltyä takaisinsoittopalveluamme, jolloin otamme sinuun yhteyttä heti, kun asiantuntija vapautuu.

Sähköpostitse saapuviin tukipyyntöihin pyrimme vastaamaan viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Eteinen-asiakasportaali

L7 Eteinen on asiakasportaali, josta löydät mm. järjestelmän uutiset, viimeisimmät päivitystiedot sekä tukipyyntöjen lomakkeen.

Kirjaudu Eteiseen »

Tavoitteena tyytyväiset asiakkaat

Mittaamme Visma L7 -tukipalveluiden asiakastyytyväisyyttä NPS-kyselyllä, jonka keskiarvo on ollut vuonna 2021 +88!
Tavoitteenamme on sujuva ja nopea palvelu sekä tyytyväiset asiakkaat – puhelintuen keskimääräinen vastausaika vuonna 2021 oli 28 sekuntia.

L7-sovellustuen asiakaspalaute
"Mielestäni tuesta saa apua aina vallan mainiosti ja nopeasti. Joskus harvoin on niin kiperä tilanne, että asia vaatii selvitystä, mutta aina kaikki on selvinnyt. Olen kyllä itse ollut kovin tyytyväinen."
L7-sovellustuen asiakaspalaute
"Aina löytyy apua nopeasti, ihan huippuasiantuntija. Kiitos!"
L7-sovellustuen asiakaspalaute
"Taas löytyi heti ongelmaan ratkaisu ja tarvittaessa voi myöhemmin katsoa myös etäyhteydellä. Kiitos!"
L7-sovellustuen asiakaspalaute
"Nopea reagointi jälleen kerran. Ei aamukahvia ehtinyt juoda kun homma oli maalissa. Kiitos!"